Friday, December 21, 2012

Its all about my dream

Notice my title again?
"Its all about my dream"
Had been a long long time never think about think.
But suddenly, this pop up in my mind again.
This is because of this "TVB Awards Presentation 2012".
And for sure you all will know that I'm going to talk about my "STAR" dream again.

Change to another channel.
Chinese channel.
今天说的就是我的梦想。
从我懂事以来,一直没有变过的梦想。
明星

还是一样,我想做的还是明星。
看了2012年的TVB颁奖典礼,我心里的那团火又燃起了。
我还是很喜欢舞台,很喜欢演艺。
我也觉得自己很适合。
看到每一个艺人上台拿奖时,我都有一种感动,都有一种羡慕。
为什么他们有那份勇气去追寻这个梦?
我缺少的,就是这份勇气。

真的很想当一个演技很好的演员。
人家说得发明星梦大概就是说一些人向往的明星梦吧。
可是为什不能想下人家真的很喜欢这个工作而是虚荣呢?

舞台,人生的舞台。
真的希望自己人生的舞台就是演艺圈。
有个舞台让我发光发热!
心里对演艺的热情,还是无法压抑!


02.16a.m
22.12.2012

No comments:

Post a Comment